Branding marki
Fahrenheit
FAHRENHEIT WATER to luksusowa marka produktów opartych na doskonałej wodzie mineralnej wzbogaconej szlachetnymi dodatkami. Pierwszy i flagowy produkt to FAHRENHEIT GOLD WATER - średnio zmineralizowana woda wzbogacona najczystszym 24 - karatowym złotem.
Idea marki została oparta na osobie genialnego gdańskiego fizyka Daniela Gabriela Fahreheita, który jako pierwszy opracował termometr rtęciowy oraz system pomiaru temperatury zwany do dzisiaj jego nazwiskiem. Za jego życia doskonale była znana także gdańska złota woda - mieniący się płatkami najszczerszego złota likier. Z inspiracji postacią genialnego fizyka i z miłości do Gdańska powstała ekskluzywna linia produktów FAHRENHEIT WATER.
Projektowana marka miała łączyć tradycją z nowoczesnością. Nawiązania w kreacji do gdańskiej tradycji były dla nas oczywiste. System wizualny jest pełen symboliki zakorzenionej w tradycyjnej heraldyce, typografii oraz kodzie wizualnym obecnym w mieście od setek lat. Całość charakteryzuje się jednak współczesnym sznytem.
Znak stylizowany na pismo gotyckie wskazuje na kontekst historyczny w otoczeniu marki. Zastosowana litera podkreśla ekskluzywny, elitarny charakter produktu. Autorskie liternictwo było przedmiotem długich prac i wielu rewizji, w wyniku których została wybrana ostateczna wersja.
Znak „Gdański Produkt” nawiązuje do historycznych symboli miejskich, lwów wspierających tarczę z herbem. W proponowanych koncepcjach zderzyły się różne oblicze miasta, od tradycyjnego przez nowoczesne po skrajnie nowoczesne i minimalistyczne.
Głównym motywem linii graficznej są piękne, matowe czernie dopełnione złotymi akcentami. Unikalności linii dodają detaliczne ilustracje stylizowane na starodawne ryciny.
Minimalistyczna choć mocna stylistyka butelki podkreśla unikalną zawartość każdej butelki Fahrenheit Gold Water. Uwagę odbiorcy ma również przykuwać litera "F", która stanowi dominantę w projekcie oraz kontrast pomiędzy czernią i przezroczystością.
Unikalna tożsamość marki Farhenheit to nie tylko odpowiedni dobór kolorów czy klimatyczny styl ilustracyjny. To także nośniki, materiały oraz technologie wykorzystywane w produkcji materiałów. Wszystko to stworzone zostało w celu podkreślenia wyjątkowości produktu.
Marka Farhenheit przywiązuje dużą uwagę do szczegółów. Dlatego nawet folder promocyjny przybrał unikalną, sensoryczną formę, której cechą unikalną jest zarówno elegancki, naturalny papier jak i zastosowane uszlachetnianie druku.
Także same wizytówki są emanacją tego, co ważne w marce. Prostota, subtelność połączyliśmy z nieprzeciętnością. Wizytówki wraz z pozostałymi materiałami identyfikacji wizualnej tworzą spójny, a zarazem charakterystyczny system.
Nasze działania obejmowały również stworzenie kreacji na potrzeby internetu. Powstała strona cechuje się prostą architekturą treści oraz ciekawą narracją. Całość została utrzymana w spójnej linii wizualnej marki.
Logo
Opakowanie
Identyfikacja wizualna
Projekt strony internetowej