Identyfikacja wizualna marki
Vida Verde
Vida Verde to pierwsza tak duża i luksusowa inwestycja deweloperska belgijskiej spółki Willemen Group w Polsce. Osiedle złożone z 42 apartamentów jest idealnym miejscem dla ludzi ceniących wysoką jakość i wyjątkowe otoczenie, poszukujących nieprzypadkowego sąsiedztwa. Bazując na dostarczonym przez klienta logo stworzyliśmy wyjątkowy i nieprzypadkowy język wizualny marki.
Prestiż marki można wyrażać na wiele sposobów, m.in. poprzez odpowiedni dobór kolorystyki oraz liternictwa. Jednak to za mało. Liczy się także zastosowany materiał oraz wysublimowane techniki drukarskie. Folder dla marki Vida Verde jest pełen elementów wzmacniających pożądany wizerunek marki.
Poprzez wysokiej jakości ozdobny papier o naturalnej strukturze oraz specjalne tłoczenia chcieliśmy zwiększyć doznania odbiorców z marką. Marka Vida Verde oddziałuje nie tylko na zmysł wzroku, ale także dotyku i węchu.
Za inwestycją stoi belgijska grupa deweloperska Willemen. W działaniach promocyjnych marki chcieliśmy uwydatnić tożsamość inwestora. Uczyniliśmy to m.in. nawiązując do belgijskiej tradycji tworzenia wyrafinowanych czekoladek i pralinek. Dla naszego klienta przygotowaliśmy limitowaną edycję własnoręcznie robionych pralinek.
Wśród powierzonych nam zadań było przygotowanie krótkiego filmu promującego inwestycję. Zdecydowaliśmy, że jego narratorem zostanie jeden z architektów osiedla. Osobista perspektywa urealnia przekaz marki i pokazuje jej ludzkie oblicze.
Strona www marki Vida Verde to kombinacja efektownej a zarazem subtelnej nawigacji i technik animacyjnych z minimalistycznym projektem. Serwis został przygotowany także na potrzeby urządzeń mobilnych.
Na stronie głównej zostały umieszczone kluczowe informacje. Serwis został wykonany w formie tzw. one-page, gdzie poszczególne treści pojawiają się wraz z przewijaniem strony. Na uwagę zasługuje również delikatna animacja menu. Co więcej, jest ono na stałe przyklejone do górnej części okna przeglądarki, dzięki czemu w łatwy sposób można przenieść się do dowolnej podstrony.
Każda podstrona wyróżnia się unikalnym stylem. W layoucie strony dużą rolę odgrywa hierarchia treści, tekstów oraz zdjęć. Dodatkowo wszelkie dane liczbowe zostały w sposób szczególny wyeksponowane.
Engram okazał się wartościowym partnerem dzięki usługom doradczym i projektowym.
Identyfikacja wizualna
Analiza UX
Makiety strony
Projekt graficzny strony
Wdrożenie strony