Branding marki
Sztuka domu
Takie marki jak Sztuka Domu darzymy dużą zawodową sympatią. Prawdziwa historia, ludzie z ogromną pasją i dopracowany w szczegółach produkt sprawiły, że kreacja marki była czystą przyjemnością.
Każdy projekt to proces. Zaczyna się od analiz, map myślowych i szkiców, by na końcu stać się finalnym dziełem. W przypadku tej marki nie mogło być inaczej. Godziny prac koncepcyjnych pozwoliły nam na wyselekcjonowanie najlepszych pomysłów i w efekcie wyłonić prawdziwy diament.
Współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia nazwy, która wyrażałaby unikatowy i butikowy charakter marki. Marki, która stawia na jakość i traktuje swoje realizacje niczym prawdziwe dzieła, dbając o każdy, nawet najmniejszy detal. Tak powstała SZTUKA DOMU.
Jak zwykle proces projektowy zakończył się przygotowaniem kilku odmiennych konceptów. Z przedstawionych różnorodnych propozycji został wybrany jeden znak, który uzyskał największe uznanie wśród osób decydujących oraz przedstawicieli grupy docelowej.
Styl wizualny oddaje to, co w marce wartościowe. Elegancki styl współgra z prostotą layoutów i naturalnością gamy kolorystycznej odzwierciedlającej surowość betonu i ciepło drewna.
Potencjał systemu wizualnego można zauważyć na przykładzie chociażby systemu informacji wizualnej.
Naming
Logo
Identyfikacja wizualna